czwartek, 9 sierpnia 2012

Wakacje...

Jestem na obozie do 18, więc jest chwilowy zastój ale nowy adres forum powinien już działać, tzn. został zlikwidowany problem zablokowanej opcji dodawania tematów. Niestety Akhad siedzi w pracy niemal całodobowo teraz więc nie mam serca męczyć go o graficzne zaplecze. Zawsze możecie zrobić coś sami i mi przysłać i wrzucę to na logo na przykład.:)

Dostęp do Internetu mam, ale jedynie pod sklepem przy stołówce. Niestety, ze względu na intensywność i czas treningów mam problem z ogarnięciem się pod kątem rozkręcania forum. W niedzielę powinnam wreszcie złapać oddech bo mamy jeden dzień przerwy. Fandom nie zniknie, bo fandom to wy i ja, pracę nad oficjalnym, zarejestrowanym fanklubem zaczniemy kiedy zbierze się nas więcej i wszystko będzie sprawnie działać. Proponuję pomyśleć nad Polconem w tym miesiącu...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz